Welliot dibe-papierowa tablica informacyjna dib w Wydziale Spraw Cudzoziemców w Poznaniu – Case study

4 marca 20220
Ekrany Welliot dib 31.2″ pojawiły się w Wydziale Spraw Cudzoziemców w Poznaniu. Elektroniczny papier stał się nośnikiem informacji dla gości i petentów urzędu.
     

 

 

Wydział Spraw Cudzoziemców w Poznaniu

Wydział Spraw Cudzoziemców w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu udziela pomocy m.in. w zakresie zatrudniania cudzoziemców, spraw wewnętrznych oraz w zakresie kontroli ruchu granicznego. Te zadania generują duże ilości komunikatów, które dotychczas były drukowane i umieszczane na papierowych tablicach informacyjnych. Codzienna wymiana materiałów drukowanych wiąże się z zarówno z kosztami wydruku, jak również z możliwymi pomyłkami na etapie przygotowania oraz dystrybucji informacji dla cudzoziemców odwiedzających Urząd i jego delegatury.

 

Główne cele wdrożenia tablic Wellliot dib

 

  • usprawnienie procesu zmiany treści
  • organicznie materiałów drukowanych
  • centralizacja informacji dla cudzoziemców
  • zapewnienie stale aktualnych informacji (codzienna zmiana contentu)

 

Wdrożone rozwiązanie Welliot

 

Zaadaptowaliśmy 7 dużych, czytelnych ekranów Welliot dib 31.2″ w Wydziale Spraw Cudzoziemców w Poznaniu oraz w jego delegaturach mieszczących się w Koninie, Kaliszu, Pie i Lesznie. Rozwiązanie z powodzeniem sprawdza się w każdej z placówek zapewniając wymierne korzyści – oszczędność jak również szybki przepływ informacji. Tablice Welliot dib wyświetlają wielojęzykowe komunikaty, zapewniając spersonalizowane przekazy dla odwiedzających. E-papierowe rozwiązanie to gwarancja aktualnych informacji dla petentów bez tracenia czasu na wymianę materiałów drukowanych.

 

Welliot dib – tablica informacji dla administracji publicznej

 

Welliot dib – jest urządzeniem dedykowanym między innymi administracji publicznej a jego głównym zadaniem jest digitalizacja klasycznych tablic informacyjnych. Zamiast drukowania dokumentów i informacji – dzięki technologii elektronicznego papieru urzędnik może błyskawicznie zmienić lub zaplanować zmianę treści na ekranie. Treść może być odwzorowaniem dokumentów lub obrazków i może zostać zaplanowana jako wydarzenie w harmonogramu wyświetlania.

Zostaw odpowiedź

Your email address will not be published. Required fields are marked *